wtorek, 20 sierpnia 2013

Made in Warsaw, część kolejna

Rzadko zdarza mi się nie dotrzymywać obietnic, post miał być w sobotę, a wszystko wskazuje na to, iż mamy wtorek.

Zatem do rzeczy.




I troszkę dymów:



Ostatnio na półkę przeczytane powędrował Niedobry Królewicz Karolek (parę słów skrobnęłam o tej książce tutaj), natomiast do teraz czytam - Dama w opałach autorstwa Karen Doornebos. W opisie książki zauważyłam słowa-magnesy 'Jane Austen' oraz 'Rozważna i romantyczna', oprzeć się więc nie mogłam. 

Pewna dobra duszyczka przypomniała mi o dwóch książkach do przeczytania przez wakacje na zajęcia 
z czytelnictwa (Sto diabłów oraz Dżuma). A także o przygotowaniu scenariuszy zajęć na wrześniowe praktyki. Na brak zajęć więc nie narzekam, dodatkowo staram się zadbać trochę o zdrowie i stan ogólny, bo kiedy, jak nie w wakacje?



Znad książki pozdrawiam,
Marlen


3 komentarze:

  1. Byłam w stolicy z 2, może 3 razy, ale chętnie znowu bym odwiedziła to miasto, szkoda tylko, że mam dość daleko ;D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    A zdjęcia super, bardzo fajna perspektywa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyszyłam ćwieki z oczkami do wąskiej opaski pokrytej materiałem (stara,nie potrzebna opaska:P)

    OdpowiedzUsuń