wtorek, 3 września 2013

Zdjęcia tygodnia

Druga odsłona tygodnia w pigułce. Zapraszam!


1,2 Praktyk studenckich dzień pierwszy! Powrót do szkoły podstawowej ;)

3,4 Gdy wracasz pieszo do domu, bez parasolki oczywiście - to taki widok nie wywołuje uśmiechu na twarzy, daje za to niezłe przyśpieszenie :)



5 Druga część Polisy śmierci. Bo przecież nie samymi lekturami człowiek żyje :) Cook to mój ulubiony pisarz, mistrz mojego ulubionego gatunku - thrillera medycznego :) A zaraz za nim plasuje się Tess Gerritsen, wicemistrzyni tegoż rodzaju książek :)

6 Gdy za oknem deszcz i wiatr to takie słodkie zapachy przypominają mi zimę i zdecydowanie poprawiają humor :)

7 Bo w Rossmannie była promocja. To nic, że nie lubię opalenizny. Promocja to promocja.


8, 9 Po trzech miesiącach od ścięcia żałuję tej decyzji - chcę wrócić do włosów ze zdjęć (kwiecień br.).



Wracam do przygotowywania konspektów zajęć, więc pozdrawiam,
Marlen

3 komentarze:

  1. Miałaś śliczne włosy <3 Jaka szkoda, że skróciłaś... :( No ale odrosną :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Odrosną, odrosną, mam nadzieję, że jak najszybciej :)

      Usuń
  2. Pamiętam jak sama przechodziłam przez praktyki...najgorsze było wypełnianie dziennika :P Miałam miesiąc w klasach 1-3 i miesiąc w przedszkolu.

    OdpowiedzUsuń